Mladinski center Kotlovnica Kamnik

november 2014
PO TO SR ČE PE SO NE

Kje smo

Najdete nas v kletnih prostorih Doma kulture v Kamniku, na naslovu Fužine 10, zraven KIK-a.

Če prihajate iz smeri Ljubljane:

Rondo tomačevo -> Trzin -> Mengeš -> Kamnik (proti Celju - obvoznica).
Peljete se naravnost mimo semaforja na obvoznici (zraven Petrola), peljete se naravnost mimo semaforja pri Šolskem centru, mimo semaforja ki nakazuje smer Kamnik-center. Na naslednjemu semaforju (50m naprej) zavijete levo proti Veliki planini. Peljete po prednostni cesti (pazi, vmes zavije na levo) in ko pridete do rondoja, ga zapustite na drugem izvozu (tam kjer piše Dom kulture Kamnik). 20m naprej je parkirišče.

Če prihajate iz smeri Celja:

Greste preko Vranskega -> Tuhinjske doline -> Vrhpolja -> in ko prispete v Kamnik se peljete najprej mimo bazena, teniških igrišč in odbojkarskih igrišč, nato na prvem semaforju zavijete desno proti Veliki planini. Peljete po prednostni cesti (pazi, vmes zavije na levo) in ko pridete do rondoja, ga zapustite na drugem izvozu (tam kjer piše Dom kulture Kamnik). 20m naprej je parkirišče.

Morda pa vam spodnja karta pove več: